Strona używa plików cookie zgodnie z Polityką Prywatności i plików Cookies.

Korzystając ze strony, zgadzasz się na użycie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

  1. Zanim skorzystasz ze świadczenia poza placówkami LUX MED zapoznaj się z Standardami dostępności oraz Regulaminem refundacji W razie wątpliwości, pytania należy kierować na interwencyjny.opiekun@luxmed.pl tel.: 22 275 96 03
    Usługa dostępna jest od poniedziałku do piątku w godz. 8-16.
  2. W przypadku braku dostępności specjalisty zadzwoń na infolinie LUX MED - konsultant sprawdzi wolne terminy w LUX MED (dostępność musi być w danym mieście).
  3. Jeżeli nie ma dostępnej usługi w LUX MED oraz placówkach podwykonawczych konsultant wystawi zgodę na zwrot kosztów i określi czas jej wykonania.
  4. Po wykonaniu usługi - pobierz fakturę VAT lub rachunek za wykonane świadczenie i dopilnuj, by zawierała ona specyfikację wykonanych usług niezbędną do dokonania zwrotu kosztów.
  5. W celu refundacji kosztów wypełnij i podpisz Wniosek o refundację.
  6. Prześlij wypełniony wniosek wraz z dokumentami potwierdzającymi poniesione koszty na adres:
    LUX MED Sp. z o.o.
    Al. Jerozolimskie 94
    00-807 Warszawa
    Z dopiskiem: Refundacja
  7. Na przesłanie Wniosku o refundację masz 3 miesiące od dnia wykonania świadczenia.