Strona używa plików cookie zgodnie z Polityką Prywatności i plików Cookies.
Korzystając ze strony, zgadzasz się na użycie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zanim skorzystasz ze świadczenia poza placówkami LUX MED zapoznaj się z Standardami dostępności oraz
Regulaminem refundacji W razie wątpliwości, pytania należy kierować na
interwencyjny.opiekun@luxmed.pl
tel.: 22 275 96 03
Usługa dostępna jest od poniedziałku do piątku w godz. 8-16.
W przypadku braku dostępności specjalisty zadzwoń na infolinie LUX MED - konsultant sprawdzi wolne terminy w LUX MED (dostępność musi być w danym mieście).
Jeżeli nie ma dostępnej usługi w LUX MED oraz placówkach podwykonawczych konsultant wystawi zgodę na zwrot kosztów i określi czas jej wykonania.
Po wykonaniu usługi - pobierz fakturę VAT lub rachunek za wykonane świadczenie i dopilnuj, by zawierała ona specyfikację wykonanych usług niezbędną do dokonania zwrotu kosztów.
Prześlij wypełniony wniosek wraz z dokumentami potwierdzającymi poniesione koszty na adres:
LUX MED Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
Z dopiskiem: Refundacja
Na przesłanie Wniosku o refundację masz 3 miesiące od dnia wykonania świadczenia.
Kompendium wiedzy dotyczącej standardów dostępności oraz zasad refundacji